lördag 19 juni 2010

En vecka av djup saknad älskade Filip




Exakt en vecka har gått sen mitt älskade lilla ♥ åkt till Nagiala. Du är oerhört saknad och mitt älskad barn, det känns så tomt :-(
Tycker det känns konstigt och läsa dödsannonser om sin egen lilla hjärteprins! 19/7 är det idag och en annan stor sak händer, ska kolla på kronprinssesan och hennes Daniel ska faktiskt ha trevligt med att äta 3 rätters middag med familjen och min vän Jennifer Nilsson. Filip är med i våra tankar hela tiden ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg annonsen i dagens tidning och mina tankar går till dig i denna tuffa stund.

Hälsningar
Gunilla Kristiansson

Anonym sa...

Tänker på dig ,Hanna.
Varma kramar
Neela i Helsingborg

Freja sa...

Hanna

Allt man vill skriva verkar så menlöst. Tina berättade det hemska som hänt.

Jag är helt tom på ord.

Tänker på dig hela tiden. Ta hand om er så gott det går. Hälsa din mamma också.

Jag är helt övertygad om att Filip har det helt fantastiskt i Nangiala.

Massor av kramar från Frejas mamma Josefine