onsdag 16 juni 2010

Några tunga dagar denna veckan+ datum för begravningen



på Måndagen hade vi ett fint och trevlig samtal har vi haft med Filips ♥ läkare Leif Inganäs och en bra kurator.
Mån/tis då sov jag över hos min barndoms vän Jennifer, Fick verkligen sova en hel natt och känner mig utvilad, snart blir det Frukost hos Jennifer Nilsson och sen gå till Dsv, I eftermiddag kanske det blir o prata, med prästen som ska hålla i Filips fina begraving ♥
Igår En underbar dag men samtidigt jobbigt. Tack mina underbara vänner. för en fin o trevlig kväll Jennifer Nilsson , Micaela Wulkan , Kristina Larsson:-(
Idag ska vi till begravningsbyrån, hjälp jag vill inte det. kolla kista, sten o allt annats som man måste göra. fan kommer bli så jobbigt såå. I eftermiddag kommer Jim hit första gången efter det som hänt. Vi ska bara vara o tänka på vårtat älskade ängla barn:-(

Filip Begravningen kommer vara
Datumen den 2/7
Kl 13.00
I Skogshöjdenskyrka i Trollhättan!

1 kommentar:

Betina sa...

Hej Hanna. Tänker mycket på dig nu i er svåra stund, men vad skönt att du ha kunnat sova en hel natt. Är här för dig om det är något jag kan göra, så säg till. Hela Familjen Jarl Hälsa! Kram Betina